שיתוף אישי, על השינוי אותו אנו כולנו חשים בעולם ועל איך ניתן ללכת איתו ולהרוויח בגדול במקום לפחד ממנו ולהרגיש מאויימים...

השינוי בכלכלה העולמית ואיך הוא עוזר לנו להגשים את החלומות שלנו!

אולי שמתם לב לאחרונה שמשהו משתנה בעולם שלנו.

יש איזשהו שינוי שניתן כבר לראות אותו באופן אמתי לגמרי. אם פעם בעז בעלי היה מדבר איתי על כלכלה גלובלית הייתי מחייכת מהנהנת ולא באמת מקשיבה. כי מה לי ולכלכלה גלובלית....

היום אני מרגישה את השינוי בכלכלה הגלובלית בכל תא ותא מגופי!!

משהו משתנה כאן. בארץ זה הגיע בצורת מחאה חברתית, אצל שכננו במדינות ערב מסביב, זה בא בצורת מהפכות, ואצל האמריקאים קרסו בנקים וחברות ענק. העם זועק לא עוד. נגמר!! לא יכול להיות ששני אחוז מהאוכלוסייה העולמית ימשיכו להחזיק 98% מההון העולמי.
לא יכול להיות שה 98% ימשיכו להעשיר את 2% וירוצו אחרי הזנב של עצמם למשך כל ימי חייהם, עד שעייפים ומותשים הם ינסו לשבת בשקט תחת גפנם ותאנתם בערוב ימיהם וגם אז יגלו שהם בקושי גומרים את החודש. לא עוד!!

והצורך בצדק הזה עלה חזק מאוד בקיץ שעבר הוא פרץ מתוכנו ויצאנו לכיכרות והפגנו אך לקח זמן עד שהבנתי שמה שאני עושה כבר שנים עם העסק שלי הוא עשיה של צדק חברתי.
העסק שלי מאפשר לאנשים להרוויח: לא לפי ההון העצמי שלהם, זה שנולדו אליו, או לפי ההשכלה שרכשו, או אפילו לפי גילם, או מינם, או צבעם... בעסק הזה אנשים יכולים להרוויח באמת לפי היכולות שלהם, על פי המוכנות שלהם להתאמץ, ללכת עד הסוף עם החלומות שלהם ולא לוותר לשיטה הישנה. זו שלפיה אם לא נולדת עם כפית של כסף בפה כנראה תישאר שייך בחיים האלו לרוב הנאבק לגמור את החודש!

מי שבוחר בדרך של השיווק הרשתי בוחר בדרך החדשה. זוהי אינה הבחירה הקלה. זו אם תרצו "The road less traveled by"  "הדרך שפחות אנשים הולכים בה..." (רוברט פרוסט) זוהי הדרך שמאפשרת לנו להגיע אל החלומות שלנו להוציא את עצמינו לחירות כלכלית אמתית, אך היא גם הדרך שתדרוש מאתנו להתאמץ לשם כך, לא לוותר לעצמינו כשנהיה קשה. לא נוכל כאן ללכת לעבודה (ולא לעבוד). נתבקש כאן לפגוש את עצמינו במראה יום אחר יום, נפגוש את החלקים שלנו שאנו אוהבים פחות. אך אם לא נוותר לעצמינו ונמשיך בנחישות קדימה לעבר המטרות שהצבנו לעצמינו נלמד לפגוש את עצמינו מחדש. נלמד לאהוב את מה שיש, נלמד לזקוף קומה, להיות נוכחים באופן מלא, להביא את הייחודי שבנו לידי ביטוי והתוצאות, בדמות אנשים שיבחרו לבוא אתנו ולצעוד עמנו את הדרך בוא יבואו!!

הדרך הזו של העסק שאני עושה היא הדרך המדהימה ביותר שאני מכירה. היא דרך לעבוד בשעות הנוחות לי, עם האנשים המתאימים לי, להביא בריאות שמחה שפע והרבה התפתחות וצמיחה לאנשים על הדרך. זו דרך שמאפשרת לכל אחד להרוויח בדיוק כמה שמתאים לו ולהביא תוך כך לידי ביטוי את העוצמות שלו!

קוראת לכם באהבה גדולה להרים עיניים קדימה לבחון את החלומות שלכם ולהתחיל להגשים אותם כבר עכשיו. הכלכלה החדשה תאפשר בהכרח שפע לכולם. בהצלחה!

תגובות